100215-Måndagkväll

Nu har jag suttit med mitt vetenskapliga i 2 timmar och har bara en sak kvar, känns underbart! Så imorgon på min lediga dag ska jag äntligen få det inskickat.
Nu ska jag slänga mig i sängen för att läsa lite franska lär nog somna rätt fort för jag känner mig inte alls vidare bra. Blir väl att svälja en kopp te och se hur skallen och halsen mår imorgon, usch gillar inte den här känslan, sjuk på lovet? Nja nej tack! Jag som ska boka tatueringstid och åka skridsko med curre!

Hoppas ni har haft en bra skoldag, för min var perfekt. En lektion sen hem :)
sov så gott!
signerat Idaa

Det är galet vad snygg han är robert pattinson!



Kommentarer
Postat av: Corneliaa

Ja så skärp dig och bli frisk!<3

2010-02-18 @ 20:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0