1003?- Torsdag

Vaknade upp hos Curretott i Perstorp, tog tåget hem och fixa det sista innan skolgång. Skoldagen började med att ajg glömmde viktiga papper hemma, TOPPEN sen efter badet mådde jag bajs och när jag kom till mormor för att hämta alvedon tippa jag av, så nu har jag gränsen till 38 graders feber, KUL!! Får hoppas att lite sömn får den ur vägen för jag vägrar vara sjuk i helgen..

Nej nu ska jag ta min alvedon och försöka ta mig hem utan att dö, men om jag inte bloggar på låt oss säga 5 dagar, ring polisen!
Blir iallfall en dejt med Robert Langdon ikväll, da vinci koden och änglar och demoner borde få ett pris!
signerat Idaa

-
jag dömmer boken efter omslaget, så lev med de!


Kommentarer
Postat av: saraa

superhjälte!

så långt ditt hår har blivit ;o superfint!

jag håller tummarna på att du mår bra snart igen (:

jag älskar&saknar dig<3

2010-03-12 @ 10:28:05
URL: http://saraa-gedda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0