100308-Måndag i Lund

Jag har inte bloggat på länge nu. Har haft min kära Viktor på besök, nu får säkert hälften av er upp ögonen och tänker vänta nu här är det inte hennes ex? Jo det är de, kom ner från kära Stockholm för att träffa mig och reda ut en del och det var skönt, har saknat han något otroligt! 
Nog om just den biten, har iallafall varit i Lund hela dagen på lite olika föreläsningar, det kliar i mina fingrar på att börja läsa på högskola nu asså. Har just nu planer på att plugga på Kriminologiska institutionen på Stockholms universitet med inriktningen på just ämnet Kriminologi, läs lite mer om det nedan om vad just ämnet handlar om, jag tycker redan se mig där inne :) 

Annars har det inte hänt så mycket, blev intervjuad av Klippan bilagan i Fredags (5/3) det ska bli intressant att läsa om den röda tråden haha!
Nej nu ska jag ta och läsa lite vetenskapliga arbeten och efter det blir det tv, äntligen lite lugn och ro! 

Ämnet kriminologi

Kriminologi är ett tvärvetenskapligt ämne där olika aspekter av brott och straff studeras. Genom att studera
kriminologi får du mångsidiga kunskaper om brottslighet och andra samhällsfenomen som är relaterade till brottslighet.






JAG SKA KOMMA IN DÄR! 






Signerat Idaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0