100313-Lördag

"Anything that's worth having, Is sure enough worth fighting for. When it gets tough gotta fight some more"

Den texten tyckte jag passa bra in på de tankar jag kommit in på. De som är värt att ha är också värt att kämpa för.

Vilket är så sant som att jag sitter här och skriver. Vänner,kärlek,familj ja vad som är verkligen värt att kämpa för om det är värt att ha kvar i sitt liv. De som jag har lärt mig är att de som vänder kappan efter vinden, de som snackar skit bakom min rygg, de som ljuger för mig kan dra dit solen inte skiner, för de personerna klarar jag mig så bra utan.

Jag pratat väl inte ofta om sånt här känsloskit i min blogg, jag har alltid ett leende på läpparna vilket jag har nu med, men det måste ut på något viss, så är det bara. Jag har världens bästa vänner det har jag, jag kan bara tacka det där uppe för att jag har de vänner jag har. För enligt mig finns inte bättre. 
Nej nu har jag rastat av mig och mina tankar här på datan och bloggen för idag, ska faktiskt ut och gå en runda och få lite luft. Ikväll blir det kanske hem till Sofi i Perstorp eller så blir det en mysig hemma kväll, har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra:S 

Nej nu drar jag vidare, hoppas ni läser vidare. 
(ny header väntas också!)

signerat Idaa

-Sommarlängtan, grillning i mina söta blommiga tofflor!

Kommentarer
Postat av: saraa

jag älskar dig min fina vän<3

2010-03-14 @ 09:13:57
URL: http://saraa-gedda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0