100323- Tisdag

Det har varit en kaotisk vecka med mobiler som blivit stulna och allmänt skitsnack från folk som yttrar sig om de dom inte vet ett piss om.

Mobilen är iallfall fixad och det innebär även nytt nummer, ni som vill ha det kan lämna en kommentar nedan så ska vi nog kunna fixa de. Förövrigt om skitsnacket så kan jag nog inte yttra mig så mycket om det här, synd att folk ska tro massa bara för att vissa börjar snacka lite för mycket om att man ska sluta och dylikt. Tråkigt riktigt tråkigt. Ska ta och läsa lite till körtkortet nu, har bestämt mig för att ta det nu till sommaren, så nu håller vi tummarna på att de kommer gå igenom som jag vill och hoppas.

Signerat av en något irreterad Idaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0