100511- två dagar!

Två dagar kvar till idaa blir myndig. Känns läskigt, jävligt läskigt. Har iallfall tagit en paus i mitt el-lärande pluggande osm jag hållit på med i 1,5 timmar nu, tänkte jag kanske skulle berätta om min dag lita. Började med att jag missa första lektionen, jag hade hunnit om jag nu inte stressat upp mig så jäkligt. Måste lugna ner mig med det där nu, på riktigt! 
Kom ditt gjorde inte något speciellt viktigt fråns sista lektionen då Cornelia och jag hade ett föredrag om Riddaren, nu och då.. det gick rätt bra faktiskt förutom att jag blir så nervös haha! 
Kom hem och kolla Tyra Banks show, avgudar henne. Efter de slutade de med att de blev ett Top model avsnitt med sen har jag pluggat sen dess, kul. Nu ska jag antingen ut och gå en runda eller plugga en timme till, lutar tyvärr åt det sista usch hur ska jag hinna med 30 min gång idag? 
Oh, innan jag glömmer de. GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA JENNY SOM KLARA TEORIN TILL KÖRKORTET IDAG<3

Nej nu drar jag på riktigt för jag känner att jag lite saker att göra. En annan sak, detta är idaa, orkar ni inte med de så får ni gärna ta dörren som ligger åt höger där!
signerat Idaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0