17 Maj

Det har varit en full rulle helg så bloggen har jag inte haft tid med, inte alls! 
Torsdags var det äntligen tvillingsjälen och min födelsedag, 18 år för att vara bestämt. Gud vad har tiden tagit vägen? 
Det blev en mysig kväll med de närmaste släkt, Cornelia kom även på besök, Usch så glad jag är att jag har henne! 
Dagen D som pappa kallade Fredagen, för det var då vi skulle bränna pengar på krogen.. gud nu har ni tvillingarna Persson där med! Kvällen blev riktigt lyckad med härligt folk på förfest här, tror nog RAY RAY, korv efter Tempel, Martin i mina högklackade skor, snack med ett par killar om att Carrie är bäst i Sex and the City och inte Samanta och Cosmopolita får täcka resten av kvällen :)
På Lördagen väntade Mia´s artonårs fest, som var mycket trevlig, att sitta på axlarna på två killar och sjunga känner du kay som är gay var inte något jag väntade mig själv att göra HAHA! Men tack mia för en toppen kväll :)

Söndagen i övrigt mådde jag piss, så det blev Loka, choklad och Eva Rydberg hela kvällen, UNDERBART!
Nej nu kommer lite bilder från Fredagens förfest, tagna med systemkameran som jag för övrigt fick i artonårs present. Mycket nöjd är jag :)

BENJAMIN MÅS!

Pappa förevigade hela kvällen med att filma

Jaqqe,Malin,Jana och jag
Kjelle och Tobbe, som även stod som fotograf för alla vackra bilder!
Kjelle och jag

Benjamin MÅS och emii
Här har vi flickan som inte fick följa med hela kvällen men är lika söt för de!
Niklas och Jenny, RAAY RAAY!
Tack alla för denna helg, nu väntar nästa!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0