31 Maj

Tiden har sprungit iväg och jag har inte bloggat på evigheter, sånt som händer när intressantare saker händer:) 
Sitter för övrigt och skrattar år Curre som tror hon är ascool för att hon är så jäkla grym på bubbelshooter eller vad fanskapet nu hette.
Förra veckan var det Stockholm med klassen, sjukt underbart hade vi de. Gjorde av med för mycket pengar men det får jag leva med nu när jobbet snart kallar. Kom iallfall hem på Torsdagen och helgen var räddar genom att Oskar Kallin bjöd på fest med en hel del goa människor, gick eller ja cykla hem med ett leende på läpparna, det var en lyckad fest fast att mina Marlboro cigg tog slut!
Ska ta och uppdatera min ipod lite smått nu, Jenssens Happyland, killing my darlings, volbeat, Papa Roach och alla de andra favoriterna har blivit liiiite utslitna.  Nu ska jag ut och röka (busigt nog) och efter de lägga mig under bordet med en filt över, kanske blir en liiiiiten påse med godis som jag gömt undan med för just nu babbblar jag på om precis ingenting!
signerat Idaa
avslutar med två stockholmsbilder som jag gillar, den första jaa bara för att den är som den är och den andra är sommaraktig, jäkligt sommaraktig och de tackar jag mia för:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0